Post Scriptum

Kl är 22,51. Jag har druckit vin. Spelade bowling ist förminigolf. Inte mkt bättre. Hallå!!! Jag har långa naglar. Inte lätt att hitta klot med stora hål och lätt vikt. Prestationsångesten knackade på, som väntat, och naturligtvis blev jag sämst av alla. Inget vidare... Åkte till Råå. Åt på den där restaurangen som skulle ha så jäkla god mat. Blöö... Smakade uppvärmt och torrt. Vinet var blaskit och det fanns ingen efterrätt eftersom de stänger för säsongen imorgon. Pricken över i'et, toppen på isberget, smöret på moset (?), till råga på allt ELÄNDE var servitrisen en riktig "bitterfitta". Otrevlig, rent ut sagt. Nåväl. Det var trevligt. Var inom Konsum och köpte batterier till kameran. Typiskt mig att ta med den utan extrabat. Trots allt en hyfsad kväll. Men aldrig mer Hamnserveringen på Råå! Spread the word folks! Goognight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0