Firmafest!

Woopie! God mat och trevligt sällskap på Råå. Slipper till och med f-ing minigolfen. Måste städa först för jag ska ha liten förfest. Hihi. Viiin. Jag ska ha mina nya Nine West skor från New York. Kanske med den nya klänningen jag också köpte. Fast den måste svätsas först. Gick sönder när Stefan skulle ... hmm... hälsa mig välkommen hem.
Vad är pärlfisk?
Var på Väla och köpte snax. Stefan gnäller om ny mobil. Barnet... Han har ju inte ens betalat av den förra. Lämnade in den på lagning idag iaf. Fick värsta mupp-mobilen till låns. Hehe.. stackaren. Ingen JET det inte. Nåväl, kan väl inte hindra honom. Fick ju trots allt frukost på sängen imorse (!) I know right...
En av mina kollegor som kommer hit ikväll har astma. "Du har väl inga djur" frågade hon. Eeeeh... några kanske. Måste med andra ord damsuga upp Chelsie från golvet nu! Hon har en förmåga att hamna överallt. Tom bakom mina böcker i biblioteket. För ett sånt har jag. Sant.




Kommentarer
Postat av: Fia

Underbart inlägg! Jag skrattade högt. ^^

2009-09-28 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0