Jag fick biljetter!!!!!

SMSet kom kl 09,26. "Hej! Nu är biljetterna släppta till New Moon. Köp/Reservera din biljett på... /SF Bio"
INGEN har kommit ur sängen i den hastigheten jag gjorde imorse.
INGEN dator har någonsin segat så mycket som min gjorde imorse.
INGEN har blivit så lycklig över att ha roffat åt sig två biljetter som jag blev imorse...!!!
Bara en halvtimme senare krashar (stavas det så?) hela SF-sajten pga alla Twilightfans. Men:

                                                                JAG HAR BILJETTER!!!

 



 


Kommentarer
Postat av: louise

Fick du biljetter till den 20 när det e premiär?

Jag och ng kompisar ska gå och kolla den 21, ska bli kul.

Allt bra annars?

kramar

2009-11-14 @ 08:42:50
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0