PartyLite

Vissa människor har något jag aldrig kommer få. De har en förmåga att skita fullständigt i vad andra tycker om dem. Jag önskar jag hade samma egenskap. Idag hade jag PartyLite-möte hemma hos mig. Vi fick i uppdrag att ringa så många som möjligt under 20 minuter och boka in så många nya visningar vi kunde. Fy fan. Jag avskyr att klänga på folk sådär. Främlingar framförallt. Jag ringde en kollega och min mamma sedan fick jag ta till största kraftansträngningen för att ringa det sista samtalet. Jag ringde en kvinna jag pratat med utanför Väla. För ett par veckor sedan var jag nämligen medsläpad till Ödåkra för att rekrytera värdinnor. Haffa icke ont anande offer utanför systembolaget. Det var asjobbigt. Vem är jag till att attackera oskyldiga kvinnor under deras fritid? Min ledare är min raka motsats och kastade sig över varenda sate som kom inom en femmeters radie. Jag önskar jag var sådan. Likgiltig liksom. Som tur var svarade hon inte i telefonen. Tur för henne, men mest för mig. Vad skulle jag ha sagt? "ööööhm, haj... jo ja e hon du mötte utanför Väla... vill'ru ha en visning ellår?" Tror inte det. Nåväl, jag fick två visningar, kollegan och mamma, och blev belönad med tre dofttvålar. Wiii! :D Väl värt den psykiska mödan. Övning ger färdighet? Hmm... kanske. Då borde jag öva på att pusha främlingar, och att sätta relevanta titlar till mina bloggar. Hihi...









Kommentarer
Postat av: maja

förstår dig gumman, men känn inte så. Folket du "haffar" vet nog om att du inte gör det för ditt egna nöjes skull utan för att det är ditt jobb. Vill du att jag ska kolla runt lite snyggt i Halmstad om någon vill boka in dig? Vi kanske kan ta en tjejkväll här med lite tvålar o sånt? Vi kanske kan dra ihop det till en möhippa?

2009-06-14 @ 13:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0