Obsession

Nu har jag sett Twilight fyra gånger och läst alla fyra böckerna. Dessutom har jag spenderat tre dygn framför imdb, google och youtube. Huset ser ut som en soptipp, både jag och hunden har gått upp i vikt, blommorna har vissnat och trädgården är igenvuxen. "Farligt, farligt... men härligt härligt!!!" New Moon kommer i november. Den 20e. Gissa om jag ska tälta utanför SF??? Sedan dröjer det ända till juli 2010 innan Eclipse. Hur ska jag överleva?! *suck* Ska iaf köpa alla böckerna på engleska i New York, och läsa dem igen. Längtan... Nu känner jag mig bara helt sjukligt tom och ensam och har allt men ändå ingenting att göra. Vad ska jag läsa nu??? Vad ska jag göra??? Ingen mer Edward... ingen mer Bella... inget mer Forks... Antar att jag kanske borde vakna upp ur min besatthet och vattna blommorna istället.


Kommentarer
Postat av: Fia

Gosh, det låter du som du har fallit ner i den där farliga avgrunden som jag personligen kallar Lost-fällan. Vissa saker kan man bara inte leva utan. Det innebär i mitt fall att vid den här tiden nästa år kommer jag att behöva minst 10 timmars terapi. Om dagen.

2009-06-07 @ 22:53:20
Postat av: Annika

Du är inte ensam, man! Jag känner igen alla symptomen, detta är en farlig åkomma. Miss you!

2009-06-10 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0