Min pojkvän blev en grottmänniska

Vi har bott i huset i ca ett halvår. Först strulade tapeterna, sedan fick vi inbrott. Efter det rök tvättmaskinen inte långt före kylskåpets undergång. Chelsie blev sjuk vid två olika tillfällen och jag är tydligen missbildad och måste gå till en naprapat en gång i veckan. Igår blev vi påkörda, och min sambo tappade alla mänskliga sinnen och spärrar. "VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL!!! JAG MÅSTE BLI STRAFFAD FÖR NÅGONTING!!!" Stackaren. Det finns många liknelser som skulle kunna beskriva hans utseende just då. Men med risk för att såra hans känslor om han läser detta...

Nu sitter jag i skuggan, eftersom jag inte får sola med mina nyinförskaffade eksem, och skriver blogg i vår blomstrande trädgård. Tänk så många som har det sämre ändå. Så många som önskat att de ens hade ett hem att få inbrott i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0