Hven

I helgen har jag cyklat, cyklat och cyklat. Kom till Ven igår. Hyrde de gula vrålåken och susade över till campingen. Hyrde stuga och lassade av packningen*. Halsade första cidern och cyklade en sväng. Spelade fucking minigolf. Fick prestationsångest och tappade humöret, trots cidern och vinet i omlopp. Åt lax. Drack vin. Spelade kort. Jag BADADE! *brrr* Stefan fegade ur. Cyklade till baren med syrran som blev igenkänd av bartendern. Vem blir igenkänd av en bartender på Ven? Drack cider i den dystra förlorarstämningen efter sverige - danmark. Cyklade hem till stugan. Drack vin. Sov. Vaknade mitt i natten och mådde illa. Undrar varför? Gick på toa och upptäckte dass-våldnaden. Sov. Vaknade. Cyklade bakis. Cyklade och fikade i två vändor innan vi tog båten tillbaka till den förlorade staden Landskrona. Carina läser tredje boken i Twilight-serien. *avis* För jag har ju inga kvar att läsa... Tomhet. Kom hem och hämtade Chelsie i Hyllinge. En helt okey weekend på ven. Puss haj!


*cidern och vinet

Kommentarer
Postat av: Fia

Det var verkligen ett uttömande inlägg! Men ack så roande! <3

2009-06-07 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0