Vår, vare sig det vill eller inte!

Solen skiner så därför är det vår nu. Så har jag bestämt.
Jag vill dricka drinkar och äta pasta med några vänner under solen på terassen. Så vill jag göra.
Istället sitter jag själv efter att ha städat, tränat och borstat bort halva hunden. Ska ut i min soliga snöträdgård och klippa ner granen. Bättre sent än aldrig? Den har ju varit översnöad tills nu. Nu när våren kommit. Så ska jag göra.

Lycka är när påskliljorna börjar titta fram under mina små träd på framsidan.


Kommentarer
Postat av: Björn Donner Hoffmann

Det blir förmodligen inte mer snöoväder nu. Det sa dem på radion idag. Tacka Gudarna för det, det har varit en fruktansvärt kall och tuff vinter, så kall att jag häromdagen såg en zigenare med handen i sina egna fickor...

2010-03-04 @ 13:05:48
URL: http://www.nordisk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0