kiNO!

Ingen har sådan otur med SF som jag har. Min sambo lovade mig ett biobesök (New Moon såklart, vad annars?) om jag lämnade in min uppsats i tid. Jag var den FÖRSTA som lämnade in uppsatsen I TID och vad tror ni händer? Jo, samma sak som hände när han lovade mig HP6 på bio. Den har slutat visas i Helsingborg!!!??? Whåt? Efter knappa två månader? WTF is that all about? Får ge mig ut på NewMoon-jakt. Kanske Malmö fortfarande visar den? Hoppashoppashoppas...

PS. Verkar som om NÅGON gått och gift sig bakom min rygg... :(



Kommentarer
Postat av: louise

Men du, jag har ju sagt att jakob o jag skulle ha ett litet bröllop.

Vi ska ha en bröllopsfest utan presenter snart och då får du ju komma.



kram

2010-01-11 @ 10:32:36
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0