Start spreading the news...


These vagabond shoes, are longing to stray...I want to be a part of it - new york, new york!
Right through the very heart of it - new york, new york!!!


I Augusti åker jag och Fia till New York. Tjoho! Bokat och klart. Bara tiden som ska gå och pengarna som ska sparas. Mycket shopping blir det. Och sightseeing naturligtvis. Frihetsgudinnan, Brooklyn Bridge, Central Park, Empire state buildning... and the list keeps getting longer. Kanske får se en skymt av Vännerhuset eller Central Perk. Woopie!

'För övrigt har jag lärt mig att det finns ett New York i Canada också. Kan vara bra att veta så man inte får för sig att ta en dagstur till Niagara fallen under USA-resan. Hehe...

Nu ska jag sova och drömma om det stora äpplet och alla billiga klänningar. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill också! :(

2009-05-25 @ 11:14:27
Postat av: Fia

Hell yeah! Jag kan inte tänka på annat än vår USA-resa! Jag längtar så det gör ont!

2009-05-25 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0