Kaukasisk Ovtjarka

Uppdrag Granskning är ett utmärkt bevis på att man inte kan lita på allt som visas på tv. Att det finns dem som går omvägar när det möter mig och min Chelsie är störtlöjligt. Deras hundar har lekt med henne i nästan två år och plötsligt är hon "livsfarlig". Jisses... Varför fick inte jag vara med och säga min åsikt? Varför fick ingen annan än två ägare med dåliga erfarenheter vara med?? Är de så desperata efter nya "scoop" att de måste hitta på galna mördarhundar? Patetiskt!
Jag har inte tid att sitta här och skriva hur löjligt jag tycker hela grejen blivit. Det skulle ta hela natten. Lägger ut en bild på min underbara Chelsie och välkomnar alla som vill komma hit och avgöra hur läskig en ovtjarkablandning egentligen är. Jag tror hon skulle kunna konvertera vem som helst, även en viss folkpartist...


Blodtörstig och livsfarlig mördarhund, enligt vissa...


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Såg precis att ditt första inlägg skrevs förra året, och sammantaget har det alltså endast skrivits två! Man, du är en lika dålig bloggerska som jag! LOL.

2009-05-08 @ 14:58:05
Postat av: Louise

Bara för att ng hundar har visat sig vara det innebär ju det inte att alla är det. Hur var det där med att man drar alla över en kant?



löjligt att de går omvägar, har deras hundar lekt med henne innan varför skulle hon helt plötsligt bli livsfarlig.



Jag som träffat Chelsie och lekt med henne vet att hon är så långt från en mördarhund man kan komma. Snarare en stor härlig goshög som är en av de charmigaste hundar jag har träffat.



Som du säger nej man skall faktiskt inte lite på allt man hör.

kramar

2009-05-20 @ 11:16:52
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0