Hur går det till?!

Nu har jag suttit och läst lite i ngn Kenza och Paows bloggar. What? Tydligen är de de mest lästa bloggarna på blogg.se. De har fått priser och jobb på MTV och sponsorer och resor... WHAT? Vad i hela friden har de gjort för att komma så långt inom bloggvärlden? Inte för att de skriver bra eller har ngt intressant att säga iaf. Det är ett som är säkert. Kan man helt seriöst försörja sig på en blogg? Genom att skriva: Öööö, ja e trött ida'... som vanlit... öööhm... ja... igår festa ja... här e lite bilder eftersom ni älskar att se bilder på mina trutande läppar... öööh.... sovmorgon idag... öööhm....
Har folk verkligen så mycket tid att de sitter och följder en vilt främmande människas dagbok? Hur går det till!!!?
Don't get me wrong folks... hade jag kunnat tjäna pengar på att skriva blogg varje dag och lägga ut bilder på mina tudor hade jag också gjort det. Men HUR ÄR DET MÖJLIGT!? Tacksam för tips. Nu ska jag tjäna pengar på det gamla hederliga sättet. Genom att sparka knarkade högaborgare i röven efter att de stoppat i sig delicato-bollar bakom mjölkkylen och skyllt på diabetes. Take care now, byebye then...






Fy fan vad porrigt!  Blir jag känd bloggare nu då?














Kommentarer
Postat av: Din namne!

Haha, fortsätt i samma stil man, så får du läsare på nolltid! Trutiga läppar-bilder säljer tydligen :)



Var försiktig med de falska diabetikerna, det händer ju att de är med i jugoslaviska maffian? (var det väl? Puss man!

2009-05-15 @ 17:15:50
Postat av: Fia

Underbart inlägg man! Jag skrattade så jag dog! :D

2009-05-18 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0