Indesign

Deppig dag idag. Har precis skickat in min indesignuppgift till läraren. Undrar om han får den över huvud taget. Jag har för fan ingen aning om hur man packar eller zippar en fil eller hur jag gör pdfer eller någonting som har med sådan där skit att göra över huvud taget!!!! Vad menar han med offert??? Vad är zippa? Varför ska jag exportera skiten TRE gånger?? Varför kan man inte bara skicka det som en vanligt fucking mail istället för att behöva skaffa gratisversioner av yousendit.f-word??? HIMLA B!

Gick upp 07.00 för att skriva färdigt mina fyra sidor analys och utvärdering. Det blev två sidor så jag gjorde om det till 1,5 radavstånd. Amatörmässigt och pinsamt! Men vad ska jag göra? Sitta och skriva texten till purple rain bara för att fylla ut??? Skulle inte tro det... Nu får det bli som det blir! Förhopppningsvis är jag inte den enda som kuggar.


OCH PHOTOSHOP SEDAN!!! Vad är det för skit? Här har jag gått och sett fram emot de lektionerna och vad får jag lära mig? Inte ett dugg för jag förstår inte ETT SKIT! Är jag trög? Jag har aldrig sett mig själv som trög. Kanske lite seg och lat ibland, men INTE TRÖG! Varför förstår jag då inte skiten?

Jag är på dåligt humör... :(


Kommentarer
Postat av: Andreas P

Lilla Annika...

zippa...ska du göra om ett dokument till en ZIP-fil? inte så svårt.

PDF...vet inte hundra hur man gör men har för mig att det inte e så svårt. och photoshop...ta hjälp utav youtube! bara till att söka på t.ex. photoshop cs3/4 eller vad du nu har och tutorial i slutet och så finns där lite skit du kan lära dig. sen får man lära sig själv också :)

2010-06-05 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0