Möhippa

Mö + hippa ? Que?
Hade försenad möhippa för min vän som gifte sig bakom min rygg i tidigare inlägg. Resultatet blev bra men inte som planerat. Sjukdom, väder och dubbelbokning satte käppar i hjulet. Utöver amning och det skrämmande faktat om stockar i tudorna. Hu jeda maj! Allt som allt var det väldigt trevligt i lagom tempo. Emma fälde barn, enligt tradition, och vi hade nästan ihjäl bruden med hjälp av födobrist. Men så brukar det väl vara?
Vi åkte skridskor, badade, åt och sedan fick jag tyvär lämna. De skulle sedan vidare till stan och avsluta med middag i Lund etc. Synd jag var tvungen att köra hem till Stefans kalas. Yepp, det var jag som stod för dubbelbokandet. Bra dag i alla fall.

Visste ni att "i dag" inte ska skrivas idag utan just i dag??? Who knew?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0