Vänlig och välvårdad

Igår fyllde jag ett år närmare 30. Det var en dag som alla andra, förutom att jag fick frukost på sängen och fina presenter av sötesambo. Mamma och pappa kom förbi på kvällen med marrängswiss. MUMS! Bra dag, med andra ord, trots förkylning. Tog ledigt idag för det tycks bara bli värre. Känns som om jag går omkring med huvudet fullt av bomullsbollar. Allt blir liksom skumt och luddigt, också hör jag dåligt. Rätt spännande. Kan tänka mig att det känns typ såhär att vara lagom hög. Kan ju i och för sig bero på överkonsumtion av nässpray...

Mamma var precis här och hjälpte mig tvätta såret på Winstons kind. Nu tittar jag på Navy CIS och väntar på sambo. Han sparkar boll i Hyllinge (Helsingborgs efterblivne kusin från landet).
Fick veta varför S är tillsammans med mig häromdagn. Jag frågade. Det är för att jag är "vänlig och välvårdad". Romantinskt? Njee.... tåls att diskutera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0