Nu är jag sådär dålig igen.

Trots löfte to self ligger jag nu efter i skolan. Tills igår skulle jag läst och skriftligt redovisat en bok. Jag har inte ens fått hem boken. Idag fick jag ett mail om att den landat på Helsingborgs bibliotek. Blir tufft att läsa två hela böcker och tre tjocka häften på två dagar samtidigt som jag både har lektioner och jobbar på Konsum. Dessutom läser jag mina engelska Twilight-böcker som gulleStefan gav mig i present. Tyvärr prioriterar jag lite dåligt när det gäller valet av läsning. Eclipse - Sälja och Välja?? Hmm... läste ett häfte i morse. Blir väl ett till efter dubbelpasset på Nautilus ikväll.
Solen skiner så nu ska jag ut med lillan. Sedan bussen till träningen. Stefan ska på bisittning, men det är ett helt annat kapitel. Bajbaj


Kommentarer
Postat av: Kriegler

Ora et labora;=)

2010-04-10 @ 15:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0